torstai 29. tammikuuta 2009

01.11.2007 Torstai

I am waiting for you here in the dark..
Kävi ärsyttämään ihan suunnattomasti eilen, joten nappasin Heikin trimmerin ja vetäsin noi mun takahiukset taas lyhkäsemmiks. Ois tehny mieli ajella muutenki, mutta en kehdannu.. :D



Aiemmin meinasin kertoa täällä vaikka mitä jänskää, nyt oon unohtanu täysin että mitä piti sanoa. Oon kuunnellu yhäki sitä Stream of Passionia. Oon neulonu oikean etusormeni kipeeksi, yritän saada pipoa aikaseksi mutta huonolle näyttää. Pitää vissiin käydä tosiaan ostamassa lisää tota lankaa, ÄH! Vähemmästäki katoaa kiinnostus työhön. Ja sitten pitäis tosiaan sukkia käydä neulomaan. Edelliset, wanhat, sukat menivät nyt sitten rikki. Ja ne ovat myöskin eri paria. Punaisesta Jättiraidasta ois tarkotus neuloa polviin asti yltävät sukat. Jeejee.
Sitten pitäis ommella. Hirvee ihastuminen iski minihameisiin. Ja heti, kun saan Kamppi-kortin, aion ostaa Kampin Morticiasta kaikki ihanat sukkahousut poies :) Ja siihen mennessä on toivottavasti niitä minihameitakin jo siunaantunut tarpeeksi sukkahousujen kanssa käytettäviksi. Alan olemaan suht tyytyväinen vaatevarastooni, tosin pitkä matka on vielä kuljettavana. Olen erityisen innoissani tuosta saumurista, että sitä voi nyt käyttää. Tosin lankojen vaihtaminen saumuriin on kyllä erityisen inhottavaa... :( Vaikkakin mun opettaja näytti siihen short cutin, which is nice.
Sain tosiaan myös käytyä Marian luona käyttämässä pesukonetta, nyt on viimeinkin tuo päiväpeitto puhdas! IHANAA! Ja näin ollen mulla on taas päiväpeitto. Joka saa kodista aika paljon siistimmän kun tuo koira tykkää loikkia sängylle. :) Ei tarvitse hajoilla siihen että se likaa mun lakanat.

HAA! Nyt, kellon ollessa 1336, sain jo sukanvartta hieman tehtyä :) Pipo on nyt siis kesken. Mutta pipon kutimet ovatkin inhottavat ja hankalat :( Sattuu sormeen kun tota pipoa koittaa väsätä. Mutta sukat... Nyt on jotain 1-2cm tehty, enää jotain 50cm vartta jäljellä.. PUUHH!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti