torstai 29. tammikuuta 2009

24.6.2007 Sunnuntai

It's not the fall that hurts, it's when you hit the ground.
Elikkäs, elikkäs. Muutin Helsinkiin. Vapauduin kaikista vanhan elämän kahleista ja alistuin ihan uudenlaisiin, sekä jatkuvaan epävarmuteen ja tiettyyn yksinäisyyteen. Työt ovat tällähetkellä aika pitkälti elämäni, ja tietysti nukkuminen. Ompelua tai neulontaakaan ei ole oikein saanut aikaiseksi.. Tai neuloin mä itseasiassa soitinkotelon! :D Sellaisen vyökotelon mun minipienelle MP3-soittimelle.. Hauskinta on, kun tosiaan mun soittimen nappikuulokkeet meni rikki, eikä napeista oikein lähde bassoa, eivätkä ne hiljennä taustamelua joten niitä pitää soittaa kovalla -> korvakipuja, etenkin näin kaupungissa.. Niin ostin sellaiset ihhhaan valtavat kuulokkeet, ne näyttää hitusen hoopoilta. But it works if you work it.
Töissä on ihan mahtavaa sakkia, oikeesti. Ihan parhaat työkaverit IKINÄ. Ja ei tää kaupunkikaa oo mitenkää hassumpi, tavannu sellasia ihmisiä joita ei oo aikoihin tavannu, esim Ismu tuli miitattua Kaivarin ilmaiskonsertissa.. Sit leffoja tuli kans katottua ekoina viikkoina aika paljon, kun ei jotenkin tuntunu hyvältä poistua kämpästä. Nyt taas ei tunnu hyvältä tulla tänne, koskaan ei oo hyvä ;) Kai tääki vaihe jossaa välis menee ohi, tää hyperaktiivisuus. Tekis vaa mieli tehdä kaikkea jatkuvasti, saada kokoajan jotain aikaiseksi...
Oiskohan siinä kylliksi päivitystä? Aikaa on kulunut edelisestä kyllä ihan riittävästi, pitäisköhän huolestua tästä hitaasta päivittelytahdista? :D NIIJJOO! Mun pyörä on ilmesest varastettu. Ainaki se on kadonnu siitä, mihin se jäi. HUOH! Jotenki rassaavaa.
Aivan, lueskelin tossa ylenpänä olevaa avautumista hameidenteosta jne.. Noh, oon heittäny turhia vaatteita menemään tässä muuton yhteydessä, ajatuksella "kun ei ole mitää mitä laittaa päälle, motivoituu tekemään enemmän".. No hitot, nyt mulla vaan sitten yksinkertaisesti oo sitä vähääkään niitä vaatteita.. :D Näinpä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti