torstai 29. tammikuuta 2009

2.8.2006 Keskiviikko

Ja kohta on jo huomenna..
Chorale soi. Kuinka teiniä! Hmm. Huomenna on Iso Päivä. Ainakin nörteille, that is - Assembly 2006 alkaa huomenna. En kyl oo ikinä tajunnu miks kukaa haluis mennä sinne, mut menkööt. Miika menee. Tietty. Ja Anrikin. :D Anri on ihan kummallinen tyttö. Mut kiinnostais kyl varmaa nähä jos se tekee jotaa visuaalisia juttuja siellä.. Siis.. Niit taiteellisii juttui, kyl työ tiiätte!
Tekis mieli suunnitella kaikkea. Ja toisaalt haluais järjestellä kaikki tavaransa. Esim jos en käytä jotain vaatteita enää, niin nehän voisi pistää laatikkoon valmiiksi, että on helpompi muuttaa? Mutta sitten taas.. No.. Muutanko mä oikeesti? Viimein? :D Oon kuitenkii haaveillu tästä hetkestä tyyliin 10-vuotiaasta asti. Ja halunnut palavasti muuttaa ysiluokkalaisesta asti. Onhan tää aika pitkä odotus ollut, miten mä voin suhtautua siihen että saan viimein sen mitä oon halunnu ja mitä en oo uskaltanu toteuttaa? Ärsyttää ettei aiemmin oikeesti uponnu kaaliin että voin hankkia duunin.. Toisaalta. En mä aiemmin voinukkaa, en niin hyvää kuin 18 vuotta täytettyäni ja ajokortin hankittuani. Kyllä mulla on aivan eri status työnantajan silmissä ku jollaa 16v pikkupallolla. Hmm.
Vaan jospa osais piirtää jotain oikeesti hienoa. Haluisin luoda, haluisin visioida, haluisin saada jotain aikaan! JA mulle on jotenki hirveen tärkeetä että saisin antaa "erolahjat" kavereille.. *huokaus* Mitähän Ellille keksisi? Ja Suville? Tai siis mulla on parikin ideaa suville MUTTA toinen niistä vähän kariutui... Ja nyt mietin mitä tekisin. Yrittäisinkö uudelleen vai keksisinkö jotain aivan muuta..
Kamala tarve saada jotain aikaseksi. Kun on ollut jo monta vuotta vailla minkäänlaista kunnon intohimoa piirtämistä kohtaan.. Tahtoisin niin saada piirrettyä jotain vallan makeeta, mut aina kun tartun kynään, työ joko epäonnistuu heti kättelyssä tai sitten pelkään liikaa. Puhh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti