torstai 29. tammikuuta 2009

28.6.2008

Kun pelkkä ajatus etoo
Heikin kanssa päästiin agilityyn, WOW. Ja nyt on sitten Kotkassa sinäsä kivampaa ku Helsingissä että maksan kolme kertaa isommasta kämpästä saman verran ku Helsingissä, ja täällä on ihan siedettävät kulkuyhteydetkin. Sekä kauppa yms palvelut ihan vieressä. Nice. Nyt on tällä tytöllä onnen päivät, sillä mulla on olkkarissa iso pöytä, jolla on tietokone, ompelukone ja saumuri sulassa sovussa. Sitten mulla on vielä makkarissa erikseen iso saumaton pöytä, jolla voi sitten piirrellä kaavoja ja leikata kankaita. Ei muuten mitään epäilyttävää, mutta ahdistaa että mistä sitä vuokraan repii rahat. Noh, ei pidä rahasta huolia elämässä, se on yks asia jonka oon oppinu matkan varrella. Sitä tulee ja sitä todellakin menee. Että turha huolia, kyllä sitä aina jostaa ilmaantuu jos on välttämätön tarve.
Ollaan tosiaan käyty agilityssä Heikin kanssa, kohta on möllikisatkin. Kaikki esteet on jo käyty läpi, mutta en kyllä oo hirveen tyytyväinen kurssin sisältöön. Totta kyllä sekin, että on pitänyt missata kolme tuntia. Kaksi ihan oikeesta syystä, yhden mä vain unohdin (ÄRSYTTÄÄ.)
Nyt pitäis alkaa pikkuhiljaa saamaan aikaseksi vaattehia, mulla kun on järjetön määrä kankaita ja nyt on viimein oikeat tilat suorittaakin näitä ompeluksia.
Laitoin hiukset uuteen uskoon! Leikkasin itelleni otsatukan, laitoin pari kuiturastaa ja värjäsin taas mustiksi. Ei tuossa järjestyksessä. Diggaan. Ainaki osittain. Mulla on ehkä hieman liian luonnonkiharat hiukset tälläseen otsikseen. Nyt vielä muutamat kledjut kun sais tämän lookin kanssa. Niinjoo, ja häihin (Matti-setä ja Tuula männöö najmisii!) pitää tehdä hame, muuten on jo kaikki reilassa. Tosin oon ihan ihmeissäni että mitkäköhän kengät sinne laitan.. Ei hajuakaan :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti