torstai 29. tammikuuta 2009

30.6.2008

Which to bury, us or the hatchet?
Ja taas kerran saa kiittää vuolaasti Erkin Sauma & Tikki Kaisa Enqvistiä, joka auttoi rullapäärmeen kanssa. Olen nyt monta kertaa yrittänyt saada rullapäärmettä aikaan surullisin tuloksin, mutta viimein se onnistui. Olen tässä muutenkin tämän parin päivän aikana tutustunut paremmin saumuriini, ja se on ollut avartavaa ja hyvin onnelliseksi tekevää. Olen esimerkiksi oppinut, ettei ohuiden kankaiden saumauksen tarvitse vetää kangasta kurtulle, senkun vain kääntää parista säätövivusta. Rullapäärmäyksessä ongelmani oli (DUH!) että jätin vasemman neulan paikoilleen! Aika alottelijan virhe. :) Mutta onneksi soitin Erkin Sauma & Tikki-liikkeeseen apua kysyäkseni, ei tullut mitään kommenttia takasin että olenpa hölmö. Nimittäin Kangaskeitaan omistaja on nihkeillyt jo ihan tarpeeksi minulle. Rasittavaa sinänsä, sillä enhän minä ole koskaan aiemmin edes käyttänyt saumuria. Joten mistäs sitä voi tietää? Häneltä kävin aiemmin kysymässä neuvoa, eikä hän osannut auttaa vaikka kerroin mikä on ongelmana. Kaisa sen sijaan keksi heti, että minulla taitaa olla paikallaan ylimääräinen neula.. *hävettää vähän*

Nyt on aikamoinen flunssa tässä menossa, taitaakin olla parempi jos jatkan joku toinen kerta. Mutta sitä ennen kerron että nyt on ainakin uutena ompelu-osiossa "Muille"-osio, siellä on tällä hetkellä vain veljeni uudet kietaisuhousut. "Mekot" ja "Hameet"-osioissa on myös uusia juttuja. Kumpa olo helpottaisi kohta, pääsisi tekemään taas juttuja. :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti