torstai 29. tammikuuta 2009

31.7.2006 Maanantai

Uusi lehti kääntyy.
Noniin. Eli tänään tein uudet syksyaiheiset sivut itselleni. Ihan vain omaksi ilokseni. Löysin vanhan skannaamani vaahteranlehden ja sitä kun yritin kumittaa, löysin uudesta Photoshopistani jännän vaahteranlehti-brush -ominaisuuden. Pakkohan sitä oli kokeilla. Älkää järkyttykö, tai pitäkö tätä millään tavalla kamalana asiana. Haluan vain kokeilla uutta. Enkä jaksanutkaan piirtää jotakin itse (se oli alkuperäinen suunnitelmani).
Mitähän sitten kertoisi? No mua ärsyttää ainakin. Mutta ainahan mua ärsyttää :D Se on eniten käyttämäni fraasi, "Mua ärsyttää!". Nooh, kuitenkin. Lupasin tehdä Marialle takin tossa joskus tyyliin kesän alussa tms, monta kuuta sitten vissiin.. Tai sitten vain vähän päälle kuukausi sitten. Ompelukoneeni ei jostain syystä suostu ompelemaan sitä kangasta.. Ja kun vein koneen tänään pipilääkäriin niin ne halusivat nyt pitää sen koneen perjantaihin asti - avaavat sen ja kaikki :/ *huokaus* Eli ei oo mitää mahollisuutta ommella mitään. Voisi käyttää ajan hyödyksi ja siivota sekä leikata noista kaikista kankaista vaatteita, jotta pääsisi sitten kunnolla taas ompelemaan kun kone tulee takaisin. Noh, tuskin mä mitään kuitenkaan oikeasti aikaan saan.
Sitten mulla oli joku muukin juttu mikä ärsytti. No ainakin se, ettei ole mitään varmuutta opiskelupaikasta. Hain peruutuspaikalle, mutta kuinka usein niihinkään todella pääsee? Pelottaa. Ois niiii-iiii-iiiin kiva päästä opiskelemaan. Muuten päädyn kuitenkin kanniskelemaan postia. Olis ees päiväposti-duuni! Se vois olla paljon kivempaa ku ramppailla rappukäytäviä öisin.
Mulla on taipumus kirjottaa romaaneja. Se on hyvä; kukaan tuskin lukee näitä kokonaisuudessaan. Varsinkin kun tänään tulee niin surkeeta tekstiäkin. Kjäh kjäh. Hmm. Voisin lopettaa tältä erää..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti