keskiviikko 18. helmikuuta 2009

Where the hell are we running?

Elikkäs. Paljon olen tehnyt, paljon tulen tekemään. Sain viimein pestyä pyykkiä; kaksi koneellista. Puuh! Kämppä ei tosin näytä enää lainkaan siistille, sillä on tullut 1. leipomisvimma, 2. ompeluvimma, 3. puudelivimma. Tänään ajelin puudelille paremman tucan, eli siis samat vanhat jäljet sieltä takaisin esiin milliterällä. Seuraavaksi pitää pestä ja föönata, harjasin sitä jo tänään mutta ennen pesua täytyy tietysti uudestaan, kun en suoraan pessyt. Syötin sille makkaraa paljon trimmipöydällä, Heikillehän on tullut selkeä kammo trimmipöytää kohtaan (välitön vapina, kun sen nostaa pöydälle). Se on onneksi niin hyvähermoinen ja lahjottavissa, etten usko sen vievän kauaakaan, kun vapina katoaa.

Ja olen tehnyt myös äitille takkia (tehnyt jo pari kuukautta, itseasiassa.. Nyt näyttää jo vaarallisen lähellä loppua olevan..) ja suunnitellut muutoksia ilmaiseksi saatuihin kuteisiin, tosin yhden muutoksen olen jo saanut aikaankin :)

Elikkä sain mustan hupparin, jossa ei tekstiä/kuvaa, ja liian lyhyet hihat. Leikkasin vanhat resorit veke ja laitoin uudet,pidemmät tilalle, kirjoin eteen auringon ja taakse tekstin.



Ja vielä itse aurinko-brodeeraus, jonka löysin kaikeksi yllätyksekseni Husqvarnan kirjonta-softan mukana tulleissa kuvioissa. Olen ällistynyt! Suurin osa kuvista on aivaaaan kamalia, joita ei voisi kuvitellakaan käyttäväni. Tämä on sen sijaan miellyttävän wicca minun makuuni ;) Plus se luo mielestäni hienon kontrastin selän tekstille... >:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti