tiistai 7. huhtikuuta 2009

You make me complete.

Musikaalibiisit soi, Buffy vaNpyyrintappajan musikaalijakson loistavat biisit ja vähän Moulin Rouge-settejä. Pitäis ehkis kattoa seki leffa pitkästä aikaa. Paljon leffoi pitäis katella, mutta ku seura puuttuu ja yksin on vähän mälsää (turhaa?) katsella leffoja. Eli äkkiä sitä leffaseuraa jostain, prkl!!

Ens viikonloppuna lähdetäänkin sitten käyttämään Heikkiä kehässä. 19 muuta puudelia, ARGH. En tykkää. Viimevuonna tais olla 6 puudelia LPR:ssä, en muista enää mut siis tosi tosi paljon vähemmän. Mur. Hajosin tohon turkkiin ~viikko sitten niin pahasti et piti soittaa jopa äitille kriisipuhelu ku tekis mieli ajaa koira kaljuks :D Noh, onneksi hillitsin himoni ja nyt on tänään taas ihan näyttelykuntonen koira tässä. Ai jumankekka ku on kaunis olento, kun turkki on hoidettu hyvin ja näyttelykuntoon. On toi vaan niin hyvät geenit saanu jostaa :)

Tässä oon tapani vastaisesti käynyt vähän baareilemassa. Backroomissa vain, mutta siellä ne parhaat bileet onki ;) Se on kiva kun siellä ei oo törkeen kovaäänistä musaa, siellä on tosi hyvin sellasta musaa ku jengi siellä pyytää soitettavaks (hieman liian heviä mulle, mutta selviän hengissä -jotenkuten). Ikävä vaan kun pitää tosiaan maksaa kun menee baariin. Kun oon sitä mieltä että jos kuluttaa penkkiä, pitää vähintään teetä ostaa. Noh, perjantaina kun menin angstaamaan sinne hankalan työvuoron jälkeen, ostin kaksi limua. Lauantaina ostin vain teen, mutta VONKASIN limsan yhdeltä kaverilta :D Eli limsan verran kuitenkin meni rahaa lafkalle. Jees. Sitten mua pyydettiin Yellariin, no totesin ettei oo rahaa ja ne totes et ei se oo ku prkl 2e, totesin et silti, ja näin ollen mulle ilmesty 2e käteen :D "no nyt sul on varaa", sit ne lähti Yellariin, ja kun kerran olin saanut rahaakin niin ei kehdannut olla menemättä sinne sitten. Köh.

Sitten oon vähän opetellut käyttämään feissaria. Kai tää tästä. Ja sit oon saanu ihanasti työvuoroi, oon niin onnellinen. Raharaharaha!!!!! Niin, ja oon nähny tosi kreisejä unia. Huhhuh täytyy sanoa. Kunpa muistais niin hyvin et vois kirjotella unipäiväkirjaa. Tuntuu vaan tyhjänpäiväselle ku ehtii unohtaa unesta suurimman osan, vain pari fiilistä ja paikkaa jää ja sit niitä ei osaa kuvata. Jees. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti