sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Liian hurja tauko

Noniin. Jos vaikka saatais tähän hulluun menoon jotain tolkkua. Turha yritys, vai mitä?

Aloitetaan vaikka siitä, että mulla on uusi työpaikka, enkä sen takia ehdi tekemään juuri mitään. Vaikka just sen takia pitäis ehtiä. No, oon ehtin tekee kaikkea kivaa kyllä, keittiö on tosiaan ihan mahtavassa kunnossa ja Susitaikalla ainoana ongelmana on se, etten ehdi ommella juttuja, ja ne mitä oon ommellu, en kerkeä kuvata.

Kuitenkin oon kerennyt tekemään pari kivaa juttua itselleni. Ensinnäkin voisin kysyä: Miltä näytän? ;)



Joo, itsestään on vaikeaa ottaa hyvää kuvaa kun kiireessä vaan jotain sählää. Ärsyttikin tosi julmetusti kun otin kuvan, joten.... Noh, anyways. Aina voi olla ylpeä, kun on tehnyt lähes kaiken ylleen pukeman!! Eli siis päällä itsetehty huppari, kauluri, kaulakoru, hame ja mamelukit! Sukkikset, nahkatakki, t-paita ja kengät ostettuja.

Tuossa viikkoja ja viikkoja takaperin huvitin itseäni uppoutumalla ihanaan harrastukseen, eli säilöntään kuivaimen avulla. Tein aivan mielettömän hyviä omenalastuja. Äitee osti ihanan hienon kuivurin, jonka käyttö on todella miellyttävää!!



Niistä tuli ihanan näköisiä ja aluksi kovin rapeita, tosi hyvänmakuisia (hieman kirpeitä) lastuja:



Jaa, kuvasta tuli toosi pieni. En jaksa säätää. Ehkä joskus, en lupaa mitään.

Sitten voinkin kertoa, mitä kaikkea olen saanut valmiiksi:

Pipo, kauluri, huovutettu pannukinnas, säärystimet, elämäni ensimmäinen kaulakoru ja pari lahjaa:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti