keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

And all is silence.

Käytiin taas lenkillä Satun ja Ruskan kanssa - otin myös äitin kultsun messiin. Äiti oli viimeksi vähän harmissaan, kun Juice ei pääse mukaan. Noh, nyt tuli mukaan, ja kaikki meni aivan loistavasti. Oletin että elukasta voisi olla paljonkin harmia, mutta se käyttäytyi mallikelpoisesti jopa kun vastaan tuli sauvakävelijöitä ja hiihtäjä. Nimensä se on selvästi kuullut muutamia tuhansia kertoja liian monta kertaa, eikä enää reagoi siihen. Tänään olen menossa äidin puolesta tokoon Juicen kanssa, joten siellä voin kysellä asiasta, eli mitä sille voi tehdä. Itselläni ei ole nimittäin tainnut tulla koskaan tätä ongelmaa omalle kohdalle, jos on niin siitä on aika pitkä aika.

Belgianpaimenkoira ei osannut poseerata yhtään, olisin halunnut hassun kuvan sen kuonosta. Kelvatkoon:





Kesken lenkin alkoi myös sataa rakeita, ja huh kun niitä tulikin! Mutta minä vain nautin.. Olen outo. ;)



Oli ihan tosi kivaa Satun kanssa, käytiin tosiaan ensin lenkittämässä hurtat, sitten mun luo ja tehtiin wokkia ja katottiin HUIPPUMALLI HAUSSA :DDD Ihan yhtä huono sarja ku ennenki ;) Muttakun me askarreltiin, ni tartti olla taustalla jotain mihin ei tarttee niin paljoo keskittyä.. "Katottiin" siinä askarrellessa myös dokkari muotoilusta, siis niinku keittiön tarvikkeiden ja kokonaisten keittiöiden muotoilusta. Ihan jännä oli! Sitten vietiin Ruska Satulle ja mentiin uimahalliin, vesikäveltiin ja uitiin ja saunottiin. Sitten Citymarketin kautta kotiin. Olin aivan uskomattoman väsynyt kun pääsin kotiin! Oltiin oltu lähemmäs koko päivä liikenteessä, ja cittariinkin ehdittiin vasta varttia vaille yhdeksän illalla. Eli olin joskus puoli kymmeneltä vasta kotona. HUUUHH. Askarteluista pistän kuvaa myöhemmin (asap).

Maanantaina taasen kävi Juuso. Tein muuten sillekin wokkia ;) Mutta Satulle kasviswokkia kun sillä on ruokavamma, Juusolle taas possuwokkia. Ja jälkkäriksi mokkapalakakkua, päällinen tehty tomusokerista ja Baileysistä ja kahvilikööristä. Nomnomnom. Tuli uskomattoman kuohkea, pehmeä ja kuplainen, taikina. :)





Vielä pakko sen verran tuohon OMPELUPROJEKTIIN mennä, siitä kun ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan kun olenkin tehnyt kaikkea mahdollista muuta ja ommellut liian vähän (vaikkakaan en siis ole ollut kokonaan ompelematta, olen vain ollut kuvaamatta!!) niin olen aika pahasti poikennut säännöistä ja ostellut kankaita ja muita.. Noh, esim tekonahkasta tuli välittömästi housut. Niistä kuvaa sitten kun kameran akku latautunut ;)

Tämän verran olen ollut tuhma ja ostanut uutta ommeltavaa, eli siis suurin osa kaikesta ostamastani on ihan kirppislöytöjä:



Ja nämä taas ostin Eurokankaasta samalla kun sen tekonahkan. Pinkkiä ei vaan voinut olla ostamatta ;D Ja raidallisesta tulee johonkin paitaan hihat ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti