torstai 30. toukokuuta 2013

Kasveja ja töitä

Ooh, tämä on paras kesä IKINÄ! Kasvattelen juttuja, kasvihuoneen PITÄISI olla tulossa (missä se viipyy??) ja saan asioita tosissani aikaan. Sain tosiaan viime viikolla tehtyä Susitaikalle ihan oman bloginsa - englanniksi. Ongelmahan minun alallani tietysti on se, että suomalaiset eivät kirjo. Jos suomalainen kirjoo, hän on tehnyt siitä itselleen ammatin. Hän ei ole harrastelija, joka tahtoo ostaa kivoja kuvioita. Joten markkinat ovat tuolla jorpakon toisella puolen. Näin ollen siirryin englantiin. En kuitenkaan välttämättä pidä sitä hienona asiana että kaikki muuttuu "väärän kieliseksi", jotenka tässä minä nyt olen: kirjoittamassa postausta omaan blogiini ja suomeksi. Kyllä.

Olen siis kesän harjottelussa Susitaikalla, siksi sinne on tullut paljon uutta ihanaa. Esimerkiksi Blogi ja Portfolio. Seuraavaksi tehtävänä on tietysti kääntää sivut ja keksiä sekä blogille että itse sivustolle uusi mukava graafinen ilme.

Meanwhile, tein aivan mielettömän mekon! Siis ihan tajuton. Siinä on kaikki Just Täydellisesti sisäpuolellakin - saumurini sai loistaa. Tämä on mahtavaa :) Klikkaa kuvaa, jotta pääset näkemään lisää kuvia kys. mekosta!



Mekkohan on muuten niitä wanhoja kankaita, joista olen yrittänyt "päästä eroon" jo vuosia. Eli tämä on siis ompeluprojektinkin etenemistä - sain viimein kangasvarastoja pienemmäksi. Sääli vain, tämä on yksi niistä kankaista jotka eivät vie juurikaan tilaa... Noh, jatkoa varmasti seuraa. Tänään imuroin työhuoneenkin :)

Ja sitten olen kasvatellut vähän kaikkea. Kaikille voin suositella kurpitsoja. Mulla on jättikurpitsaa, kesäkurpitsaa ja tavallista kurpitsaa, kaikki pönkyää ulos kasvatusalustoiltaan ja ylös elämään! Sen sijaan vesiviljellyt kaverit eivät niin hirveästi loista kasvamisellaan. Kyllä nekin vähän.




Ja sitten multa tilattiin FC KooTeePeen junnuille paitoja. Tämä ei ole vielä lopullinen versio, eikä itseasiassa tätäkään seurannut ollut lopullinen. Kohta alkaa hurja kirjominen. Pitäisi tulla päivässä valmista :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti